Recenzie (3 361)
Plechová kavalerie (1979) (seriál)
už v dobe priemiery to nebol zázrak - a reakcie vtedajších kritikov i divákov boli veľmi vlažne... ale ako naivitka z totality - dá sa zasmiať...i keď to autori asi nechceli...
Pearl Harbor (2001)
môžete dať kopec efektom,veľa peňazí za výpravu i tak o vojnovývh filmoch viete prd
Šesť pohrebov a jedna svadba (1998)
trocha čierneho humoru trocha úchylárna - celkom sa dá zasmiať-môže byť
Znamenia (2002)
divné - bez konca - nejaký objasnujúci záver by si divák zaslúžil
Neporaziteľný Barbar Conan (2011)
opäť odvaha niečo takéto natočiť Barbar Conan bez Schwarzeneggera - nezaujímavé nudné sračkovité
Matka (1975) (seriál)
dávam dve hviezdy za komicku mileneckú dvojicu Hegerlíkova+Kostka - to bola dvojka....
Kšefty s otcom (1994)
rodinný film na sobotné poobedie - dá sa...
Sám doma a bohatý (1994)
ešte sa to dá i keď Kevin nám podrástol a už to nie je ako keď je Sám doma
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
film celkom ujde až na tie trapné protirasistické proklamácie - humor na to téma i cele dialogy s juhoafričanimi boli hooodne trapné.
Muž so železnou maskou (1998)
Di Caprio a Muž so železnou maskou - to je kombinácia ...čo sa američania pchaju natočiť to na čo nemajú,lebo sú leniví pozerať film so J.Maraisom.... toto je hnoj a to som videl len polovicu filmu na druhú mi neostali sily................