Recenzie (405)
Jeho dívka Pátek (1940)
Rosalind Russell <3<3<3
The Fall (2019)
Keby že to čítam ako poviedku, myslel by som si že je to nezfilmovateľné. Tak trochu proof of concept, že House of Leaves by sa dal zadaptovať.
Hra o trůny - Železný trůn (2019) (epizóda)
Lidská vlna (2016)
Krásne pripomenutie že filmy môžu byť čímkoľvek.
Mestečko Twin Peaks - Episode 8 (2017) (epizóda)
Heuréka. Táto epizóda vstúpi do dejín. A dúfam že bude impulzom aj pre ďalších tvorcov.
Reggie Watts: Spatial (2016) (TV film)
We here at Netflix believe: Fuck TV.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
U l t i m a t e E d i t i o n
Jauja (2014)
Pre mňa osobne film o tom, v akom raji si oproti starším časom žijeme.
Bastardi spia dobre (2013)
Les Salauds sa síce spočiatku tvári ako jednoduchý revenge film (fakt nechápem, ako niekto môže mať problém orientovať sa v postavách), postupne sa však morálne pozície začnú otáčať... Osobne film interpretujem tak, že Laporte nebol taký bastard, a Marco taký svätec, akými sa spočiatku zdali byť.
Resolution (2012)
I, for one, welcome our ourmultiversesavior.org