Recenzie (328)
Česká soda (1998)
Česká sóda rokmi vyšumela. 15 minút znelok a "humor", ktorý nahlodal zub času... Opakujúce sa scény zo začiatku na konci.
Nimona (2023)
Co k tomu dodať. Ideologicky progresívne zvrátená doba - odpad.
Loki (2021) (seriál)
Zatiaľ najlepší seriál od Marvelu.
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Top
Walking Dead - Odpočívajte v pokoji (2022) (epizóda)
Američania nevedia točiť konce 🙂.
Scooby-Doo o Halloweenu (2022)
Lgbti propaganda. Vidno, že je rok 2022 a tlaci sa to hlavne cez deti.
Sisi - Episode 1 (2021) (epizóda)
Pasaz s konmi pod horami bola fantastická.
Jurský svet: Nadvláda (2022)
Z nostalgie a za Maltu.
Matrix Resurrections (2021)
Najslabsi diel serie. Najhoršia kamera z celej série, nedomyslny dej, logická zapletka a nevýrazný zaporak. Toto nemuselo vzniknut, ale...potesila ma vsak myslienka v zavere. Pochvalit treba vizualizáciu a postavu Morfea.
Nie je čas zomrieť (2021)
Nedavam spojlery, ale aby aktivna 007 odisla do bezpecia na clne a vyslúžila 007 zachranovala svet, tak to nie. Ukecany zaporak, slabo strielajuca aktivna 007, nie dobre natocene sceny s prestrelkami na ostrove? Posledna pol hodina nemala vobec vzniknut. James si toto nezasluzil za roky dobre odvedenej prace.