Recenzie (12)
Vivárium (2019)
Nepříjemný mindfuck. První scéna ukazuje celou zápletku filmu. Jste pěvci a do hnízda vám přiletí kukačka. Nejdřív ji výchováte a pak vás vděkem zabije.
Jyoou no Kyoushitsu (2006) (seriál)
Backstory k hlavní sérii.
Blade Runner (1982)
Asi tak, nechápu co na něm lidé vidí. 2 hodiny neskutečné nudy a příběh není ani z poloviny tak dobrý jak se z obsahu může zdát.
IO (2019)
Suchý dialog, který se tváří intelektuálně. Nezáživné, ani tolik hluboké. Nuda.
Kúzelnik Žito (2018) (TV film)
Letos jsme každoroční pohádku museli vypnout, to se nedalo.
Thelma (2017)
Jakou nejhorší superschopnost můžeš dostat? Kromě této myšlenky na mě film žádný dojem neudělal. Rodičovský stalking, láska na vysoké a nevysvětlená zápletka. //SPOILER// Ten konec neměl žádný smysl? Co se stalo s babičkou? Holka zabila otce, vrátila matce nohy a získala svou "superschopností" milenku? Co tím chtěl film divákovi vzkázat? Pro nulovou etickou hodnotu chci dát odpad, ale film jako takový se přežít dal.
Supergirl - The Adventures of Supergirl (2016) (epizóda)
Přechod do CW po 1. epizodě velmi zdárný, o level lepší scénář i choreografie, tak uvidíme.
Lucy (2014)
V podstatě moderní pojetí jak se stát Buddhou.
Dodes'ka - den (1970)
Námět vypadal v prvních deseti minutách slibně, ale neustále se opakující děj ten dojem rychle pokazil. Film má pomalý spád a je příliš dlouhý. Sny vyšly na sucho. Pointa? Nijaká. Výsledek je velice, velice nudný.
Bamboo Blade (2007) (seriál)
Čekala jsem trochu více napětí, hloubky a kenda vůbec, nicméně nic z toho se nestalo. Animace sportovních střetů vypadá příliš lacině. Seriál neurazí, ale je naprosto průměrný.