Recenzie (2 049)
Jak se dostat na Princeton (2013)
Taková příjemná rodinná „pohodovka“, bez které ale určitě přežijete. Tina Fey to táhne a Paul Rudd pro změnu není pro jednou na pěst. Upřímně řečeno, nebýt Tiny, ani to nestojí za zhlédnutí. # [viděno: monitor, 5.1, EN sub]
Vášeň (2012)
Na Rachel a Noomi jsem se moc těšill. Filmu nechybí sexuální napětí, vydírání, krimi zápletka, výstižná doprovodná hudba; od půlky mi právě hudba, kamera a střih jasně připomínaly film-noir. Ale přesto je to pro mě víceméně průměr, kde mi navíc unikla pointa. # [viděno: monitor, 5.1, no sub]
Training Day (2001)
Reálný, ale slabý konec.
I Love You Again (1940)
Je to dobrý, ale strašně jednoduchý. Powell a Loy šlapou jak hodinky.
Korunovační klenoty (2011)
Na to, jak to bylo dlouhý a rozvláčný, je pointa dost slabá. Nemluvě o fyzikálně nesmyslném závěru.
Zasažen bleskem (2012)
Za ústřední myšlenku filmu dávám 3*: „Because life without meaning, without drive, without focus, without gals or dreams, isn't a life worth living.“
Pomsta znásilnenej (2010)
Schematický. ažisér napřed musí znásilněním vytvořit správné podhoubí, aby pak pomsta vypadala správně. Taky že vypadá, ale to před tím je fakt ohavnost.
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Řekněme, že to byla dobře odvedená práce, nic víc, nic míň. Vzhledem k moc povedené pětce jsem čekal o něco víc. Ale je tu příslib do příštího dílu... [viděno: kino]
Podfukári (2013)
Nebylo to špatný (až na závěr), ale výborný trailer mě navnadil na víc. [viděno: kino] # Po zhlédnutí extended verze doma přidávám hvězdičku.
21 gramov (2003)
Další z filmů, který nejde úplně chronologicky, ale dá se v něm vyznat – tedy po celkem nezáživném úvodu a půlhodince, kdy nic nechápete, ale jakmile začínáte, moc vás to baví. Celkově nadprůměr, oceňuju myšlenku a střih, velké mínus za takřka chybějící hudbu. # [viděno: monitor, 5.1]