Recenzie (2 049)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Měl jsem velká očekávání, protože knížka byla strhující. Nicméně seriál je průměrný.
Chudiatko (2023)
Když si odmyslím skvělou Emmu; skvělou masku Dafoea a specifické kamery a vizuál, které sice dokreslují atmosféru, ale mě mnohdy spíš ruší; dost odvážné scény a zajímavý Frankensteinský nápad, zbyde mi trochu dlouhý a nudný film, protože všechno se to rychle okouká a jediná Emma, která by mě dokázala nějak emočně připoutat, si to celou dobu kazí, takže mi jsou nakonec skoro všechny postavy lhostejné, a takový film pro mě ztrácí smysl.
Podezřelá bytná (1962)
MIlý a herecky parádní film na víkendové odpoledne # příběh *** | hudba **** | humor ** | akce * | napětí * | pustil bych si znovu ***
Trblietanie v tráve (1961)
Pustil jsem si to kvůli nádherné Natalii. Není to tuctový, a právě proto byla víc než půlka dost otravná. Když se zamyslím nad dějem, tak je dost zbytečnej. Pro mě z něj plyne poučení mít svou hlavu a nenechat sebou manipulovat. # příběh *** | hudba *** | humor – | akce – | napětí – | pustil bych si znovu *
Miluje ma, nemiluje ma (2023)
V rámci žánru koukatelnej průměr, jinak podprůměr, ale z nějakýho důvodu mě navadily některý trochu přehnaný pasáže a koneckonců jsem se i párkrát zasmál, navíc chemie mezi těmi dvěma fungovala a hlavně mě zajímalo, jak to zaonačej. A možná i proto, že měla velký kozy, dávám 3*. # příběh ** | hudba **| humor * | akce – | napětí – | pustil bych si znovu **
The Rat Race (1960)
Milý, naivní, neurazí; lehký nadprůměr.
Sex and the Single Girl (1964)
Nebyl to zázrak kinematografie, ale mě tyhle záměny osob baví! Obsazení parádní, miluju Natalii s těma jejíma krásnýma kukadlama, děj byl občas trochu přehnanej, ale nezkazilo mi to zážitek. I závěrečná dlouhá honička je přehnaná, ale baví. Už jsem fakt čekal, kdy přijde cameo Jacka Lemmona. # příběh *** | hudba *** | humor ** | akce * | napětí – | pustil bych si znovu ***
Divočina (2014)
příběh **** | hudba *** | humor – | akce – | napětí * | pustil bych si znovu ***
Muž, o ktorom nič neviem (1963)
Nezvyklá romantika, taková napůl. Steva bych na takovou roli netipnul a s Natalií jsou dost nesourodý, tak moc, že k sobě prostě pasujou. Zkraje to je dramatičtější a celkově poněkud jiný než obvyklé romantické komedie, díky čemuž to nějak vybočuje a díky čemuž i díky výkonům ústřední dvojice se mi to líbilo. # příběh **** | humor ** | akce – | napětí * | pustil bych si znovu ***
Všetko, všade, naraz (2022)
Měl jsem zkazky o tom, že to je hovadina. N8pad byl zajímavej, originální a měl potenciál. Jenže pak některé scény byly za hranou trapnosti a nevkusu. A někdy ve 2/3 se přidala taková míra patosu, jakou jsem snad ještě neviděl a k tomu balík nudy. Chápu, že tvůrce chtěli sdělit nějaké poselství, ale za mě to bylo zbytečně přehnané a myslím si, že i účelové, protože na podobné hovadiny někteří kritici slyší. # příběh *** | hudba *** | humor – | akce *** | napětí * | pustil bych si znovu *