Recenzie (2 049)
Východ (2013)
K zamyšlení. Zahodil bych kariéru a byl ochotný překročit zákon, pokud bych zjistil, že svou prací napomáhám společnostem páchájícím nepravosti, nebo bych zavřel oči a držel krok? Nebo bych šel úplně jinou cestou? Celkem originální snímek, kromě trochy napětí a notné dávky lidského dilematu nenabízí nic zásadního, ani akčního, ani líbivého, ale mně se celkem líbil. # [viděno: monitor, 5.1, EN sub] # příběh 7 | hudba 5 | humor 0 | akce 2 | napětí 3 | pustil bych si znovu 6
Kick-Ass 2 (2013)
Jednička byla lepší. Možná trochu proto, že mě dvojka už nemohla tolik šokovat, ale i tak byla lepší. Dvojka nabízí dost průměrný příběh (ne že by jednička prýštila genialitou), výjimečně až lehce trapně přehnané scény a taky dokonce i fekální humor. Ne, že bych toho byl příznivcem, ale kdo si tenhle film pustí, to zkrátka musí čekat. Musí čekat příděl hlášek, originálních erkových dialogů, musí čekat krev, a taky že ho ty dialogy šokujou. A to je to, co mě bavilo a kvůli čemu bych si Kick-Ass 2 pustil znovu. To a taky kvůli Chloë :). # [viděno: kino] # příběh 5 | hudba 8 | humor 5 | akce 8 | napětí 2 | pustil bych si znovu 7
My sme Millerovci (2013)
Špatný to nebylo, ale na základě přemrštěnýho hodnocení jsem přece jen čekal trochu víc. Škoda toho patosu na konci. Emma skvělá. # Potěšila mě narážka na Přátele, i na Pretty Woman a Emminu tetu, pokud to tak bylo myšleno. # [viděno: monitor, 2.0->5.1, no sub] # příběh 6 | hudba 6 | humor 3 | napětí 2 | akce 3 | pustil bych si znovu 6
Pot a krv (2013)
Vážně-nevážbý film o třech pitomcích, co si vydíráním přišli na slušný prachy. Bayovský rukopis je znát – kamera a střih bez jedna báseň, ale první hodina celkem nuda. Akce pomálu, spíš konverzačka, lehce ve stylu Tarantina, a to se Bayovi nepovedlo. Pak už je to lepší, dokonce přijde humor – vesměs se divíte hlouposti hlavních protagonistů. Průměr. Potěšil mě vizuál, hlavní představitelé a trocha zábavy v druhé půlce, ale celkově jsem čekal o dost víc. # [viděno: monitor, 5.1] # příběh 5 | hudba 7 | humor 2 | akce 6 | napětí 1 | pustil bych si znovu 5
Kráľovstvo lesných strážcov (2013)
Příběh celkem jednoduchý; popravdě není o moc duchaplnější než Rio nebo Zambezia. Ale obrázky to jsou hezký, obvlášť postavička MK a navíc se k ní Amandin hlas moc hodí. Hlemejždi jsou taky vtipný a nekouká se na to špatně. Pohádka pro děti. # [viděno: monitor, 5.1, EN sub] # příběh 6 | hudba 7 | humor 2 | akce 6 | napětí 1 | pustil bych si znovu 6
Nádherné bytosti (2013)
Pomalejší, moc se nikam neposouvá a kdo nečetl knihu, asi nadšený nebude. Oproti tomu tomu, kdo ví, co přijde, bude trochu shovívavý a bude mu stačit líně vlečící se romance, se může valná část líbit. Mám ale pocit, že nemálo věcí bylo v knížce jinak, hlavně konec. Jinak je to skvělé představení Emmy Thompson; za zmínku stojí Alice Englert, která mi připomínala slabší odbar mladé Evy Green.
Wolverine (2013)
Wolverine v Japonsku je fajn, vystačí si sám, nepotřebuje k sobě bandu mutantů. Bohužel jakmile se příběh se čitelným, už to není ončo. Jinak Japonky jsou taky fajn, ale radši bych víc Famke Janssen. # [viděno: kino] # příběh 6 | hudba 7 | humor 1 | akce 8 | napětí 2 | pustil bych si znovu 7
Veľká svadba (2013)
Jedna z těch amerických komedií pro široké publikum, plná kýčů, kterou si pustíte, protože to předem očekáváte a nevadí vám, protože nemusíte moc myslet. A když k tomu přidáte slušný herecký arzenál jako je Robert De Niro, Susan Sarandon, Diane Keaton, Robin Williams nebo Katherine Heigl, plus eRkový punc, kolikrát se i zasmějete a zážitek není vůbec špatněj. # [viděno: monitor, 5.1, no sub] # příběh 5 | hudba 6 | humor 3 | akce 0 | napětí 2 | pustil bych si znovu 6
Kámoši až na dno lahve (2013)
Příběh ze života, nebo spíš jen úryvek ze života. Není to předem čitelná romantická slátanina, jak se ze začátku může zdát. Na jednu stranu mám radši komerčnější filmy, na druhou jsem rád, že nejede v zaběhnutých kolejích a může přinášet jisté poučení, ale současně může spoustě lidí připadat o ničem. Ale Olivia to jistí. # [viděno: TV, 5.1, EN sub] # příběh 6 | hudba 0 | humor 1 | akce 0 | napětí 0 | pustil bych si znovu 4
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Lehce vtipný, nebojí se nahoty, kontroverze, lesbické tématiky. Je svůj. Asi si přečtu Solčenicyna, ať získám i jiný pohled...