Obľúbené filmy (10)
Miss Potter (2006)
úžasný príbeh, ako rozprávky :)
500 dní so Summer (2009)
asi... nie asi, ale určite budem opakovať, ale súhlasím s tým názorom... takže... nádhera :)
P.S.: Milujem ťa (2007)
joooj, tak toto je krásny film :) aj ten nápad, aj tá dovolenka v Írsku... to ako sa spoznali, no paráda...
Forrest Gump (1994)
Tento film je úžasný, už len kvôli svojmu príbehu... Forrest je neuveriteľný, celý ten jeho postoj, ako berie život a ako si ho váži, aký pokoj z neho vyžaruje, to je naozaj obdivuhodné. A, samozrejme, tie hlášky, ako "Jmenuju se Forrest Gump. Říkají mi Forrest Gump." alebo "Pro hlupáka každý hloupý..." , ktoré sa mi vryli do pamäte hádam navždy, pretože tento film má naozaj niečo do seba... A práve preto ho mám tak rada. :)
Dobrý ročník (2006)
Nádhera, jednoducho nádhera... Krásny film, s krásnou hudbou, odohrávajúci sa v tej najkrajšej krajine v Európe vôbec. Ridley Scott sa zasa raz prekonal, famózny Russell Crowe s krásnou Marion Cotillard toto dielo len oživili... Proste víno, slnko a Francúzsko... :)
Sherlock Holmes (2009)
wau... byť na tom v kine, to je zážitok a pre mňa to zážitok aj bol :) a scény, kde Sherlock premýšľa napadnutie svojho protivníka sú perfektné... no tá hlavná dvojka jednoducho nemá chybu :)
Amélia z Montmartru (2001)
ach... Amelia... tento film si zasluzi 5 hviezdiciek uz len kvoli tej nadhernej hudbe a kvoli Montmartru... :) a ten cestujuci trpaslik, ktory vzdy posiela fotky, to nema chybu
Prázdniny (2006)
niekedy by som chcela byť na mieste Cameron Diaz :)) perfektne natočené, no a stan tých malých dievčatiek je rozprávkový :)
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Tolkien raz napísal príbeh... a ten príbeh bol skvelý. Peter Jackson raz natočil film... a ten film bol skvelý. čo k tomu dodať, SKVELÝ film.