Obľúbené seriály (10)
Prefíkaná banda (2004)
fjuuuuuu, najlepšie podvody natočené Britmi... nuž a skvelý scenár, to sa musí uznať :) bombový seriál! :)
Priatelia (1994)
Teória veľkého tresku (2007)
"Penny, Penny, Penny"... pardon, klop, klop, klop k tomu patri tiez :) ked som to zbadala prvykrat, tak som si pomyslela, ze je to dalsi hlupy americky sitcom, akych je v tejto dobe velmi vela, ale stacil jeden diel, ktory ma presvedcil o opaku. a "BAZINGA" to len potvrdila :)
Tom a Jerry (1940)
Vraždy v Midsomeri (1997)
Veselá farma (2007)
Frasier (1993)
Black Books (2000)
jeden z mojich oblubenych... ja ten ich humor proste milujem... :)