Recenzie (8 232)
Annabelle 2: Stvorenie zla (2017)
Hororový žánr v troskách
To (1990) (TV film)
Nebylo to tak hrozný jak jsem očekával. Strašidelny to ale taky nebylo.
Zelenáč (1990)
Slabší dirty Harry a hovno místo mozku. ,,fakt seš připoutanej?"
Americký zabijak (2017)
Větší nudu sem snad neviděl.
Dvojníci (2016)
Co jiného čekat od české komedie
300 (2006)
Pfffff...
To (2017)
Horor jak ma být. Jumpscary mi nevadej. Na druhou stranu me nasral konec.
Česká spojka (2002)
Aspon ten Rock tomu dal trochu zábavy. Hudební choice byl fajn. Jinak průměr.
Ztracení chlapci (1987)
Od Schumachera jsem čekal víc, na druhou stranu zklamanej jsem ale nebyl. Je to něco ve stylu sam doma: upiri postrach okoli.
The Wall (2017)
Bylo to dobrý, ale mohlo to být lepší.