Recenzie (8 232)
Zberateľ bozkov (1997)
Nudná kriminalka s pihatym černochem.
Almost Human (2013)
Je to pitomost. Chvalim hlavně krev.
Ako pavúk (2001)
Na jedno shlednuti to ušlo. Do týdne zapomenete že ten film vubec existuje.
American Mary (2012)
To mučení se mi libilo. Jsem tak trochu masochysta.
Zodiac (2007)
Film trval rok, ale příběh byl dobrej
Kapitán Amerika (1990)
Za to že jsem se trochu zasmál.
Pomsta (2017)
Kejč a jeho pomstichtivy rejdž plus reklama na botox. Dík za nudu.
Letec (2004)
Bavila mě Dykaprijova nemoc. Nic víc.
Hostel 2 (2007)
Tohle není film. To je hovno.
Lietajúci Bud (1997)
Pes co hraje basket. Rodinej film pro děti.