Recenzie (8 224)
Agent Cody Banks (2003)
Docela dobrá rodinná oddychovka...
Nebezpečný cieľ (2008)
Celý film se docela táhne líbil se mi začátek v praze pak Cage cvičil nějakýho čonga a nakonci jde čonga zachránit..dobrý ale spíš na jedno shlednutí..
Zlý poliš (2009)
No ten Špatnej Polda není zas tak špatnej celý to vlastně zachranuje Nicholas příběh taky ujde ale bez něj by to nebylo ono Nicholas jako drsnej fízlák v béžovém obleku kterým všem nadává do sraček a čas od času si šlehne dělá vše proto aby vyřešil své dluhy a zaplete se do pár svinských věcí. Docela dobrý..
Smrtonosná jazda (2011)
Libovej ale opravdu libovej akčnák..opět nechápu hodnocení asi nevíte co je to akce nebo nevim ja se neuvěřitelně bavil od začátku do konce! A soundtrack? Jako by ho dělal sám Rodriguez! PECKA!
Živý terč (1993)
,,LOVECKÁ SEZONA....SKONČILA" skvělej akčnák!
Bucky Larson: Zrozen být hvězdou (2011)
Předkus
Bournov mýtus (2004)
O trošku slabší než první díl jde videt že tam je méňě akce ale furt to má napětí!
Experiment (2001)
Tak tohle je nehorazný PSYCHO! Od čtvrtky filmu to začíná být dost zajímavý!
Experiment (2010)
Uplně zbytečný remake..vlastne to není ani remake je to jenom horší kopie dobrého filmu. Adrian Brody který v první polovině filmu vypadal jak ježíš kristus mi do role vubec nesedl a Forest Whitaker to samý. Myslel jsem, že to konec spraví, ale spíš to konec zhoršil. Horší dvě hvězdy.. A vy co jste hodnotily pozitivně tohle a neviděly original radím vám, zkouknete original, at víte, co je to pravý ořechový. Tohle je jen kopie...
Rumový denník (2011)
opravdu velké zklámání film naprosto o ničem.... nuda FUJ! Johnny, Johnny