Recenzie (41)
Starý chlap (2022) (seriál)
Rozjezd byl fajn,ale od poloviny až do konce neuvěřitelná slátanina.Vydržel jsem jenom kvůli Jeffovi.
Betlehemské svetlo (2022)
Je mi z toho smutno.Dvě hvězdy jen z nostalgie po "starém" Svěrákovi.
1883 (2021) (seriál)
První díly skvělé,vizuál a herci taky. A dál ? Rodokaps pro dívky.
Muž, ktorý zabil Dona Quijota (2018)
Občas docela zábavné,chvílemi i zajímavé,ale...A zbytečně natahované.
Turista (2022) (seriál)
Čtyři díly skoro na plný počet a zbytek to celé zazdil.
Severní vody (2021) (seriál)
Kniha je výborná a tahle minisérie se taky povedla.
Yellowstone - Season 4 (2021) (séria)
Tohle už fakt nemělo být.Velká škoda,že všechno neskončilo třetí řadou.
Rozhnevaný muž (2021)
Čekal jsem něco víc a dostal jsem zase jenom nakládačku.
Zločiny Velké Prahy - Dáma v studni (2021) (epizóda)
Inspektor Trachta opět v akci.Hlaváčku,pište si !
Vychováni vlky (2020) (seriál)
Naprostá kravina a ztráta času.