Recenzie (41)
Jsou světla, která nevidíme (2023) (seriál)
Kdo nečetl neskutečně skvělou knihu ,neví o co přišel.
Konštelácia - Moje srdce ostalo kdesi vo vesmíre (2024) (epizóda)
Zatím dobrý.
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Totální kravina.Veliké zklamání hned na začátek roku.A to jsem se na to tak těšil už od podzimu.
Temný prípad - Part 1 (2024) (epizóda)
Prvních 10 minut dobrý. A pak ....???
Pobřeží moskytů - Série 1 (2021) (séria)
Tahle jízda do Mexika s rodinkou čtyř magorů mě docela pobavila.A že to nemá nic s filmem od Weira mi vůbec nevadí.
Extraktori - Únos (2023) (epizóda)
Naprosto zoufalé.Všechno už tu stokrát bylo a v mnohem lepším provedení.
That Dirty Black Bag (2022) (seriál)
Hodně krve a nikdo není kladný hrdina.Tohle už tu dlouho nebylo.Herci skvělí,scenérie taky.Počkám co bude dál.
Kráľ Tulsy - Season 1 (2022) (séria)
Pohodovka a skvělý Stallone.A brzy do druhé sezony.
Slow Horses - Season 1 (2022) (séria)
Velice povedené.Zábava i napětí.Konečně mě bavil nějaký seriál.Čekám,že i dvojka se vydaří.
Jan Žižka (2022)
Nová verze Robina Hooda (z českých luhů a hájů) ?