Posledné recenzie (194)
Oppenheimer (2023)
Další příklad toho, kdy se na film chodí proto, že se na něj chodí. Není špatný, ale mánie kolem něj je přehnaná. IMAX zbytečný.
Bláznivá dovolenka (2015)
Výtečná terapie po lobotomickém zákroku.
Mapy ku hviezdam (2014)
Od Crash konecne dalsi poradna rezava uchylarna hodna mistra Cronenberga!