Recenzie (74)
Dobrý ročník (2006)
Ani po sedmi letech neztratil svoje kouzlo, naopak zraje jako víno.
Duch minulých Vianoc (2010) (TV film)
Byla to docela sranda, i když film mezi své oblíbené vánoční favority asi nezařadím.
Dve nevesty a jedna svatba (2018)
Česká verze Bridget Jones? Naivní lehká oddychovka. Hvězda navíc za Brutusáky.
Eva tropí hlouposti (1939)
"Halooo!" :)
Gangsterdam (2017)
Po nepovedeném Taxi 5 mi Francouzi spravili chuť hned 2x Láska bez bariér a Gangsterdam.
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Pilotní díl byl fajn. Uvidíme, jakým směrem se bude seriál ubírat. Pevně doufám, že se z toho nestane další nekonečný seriál. Stará garda v čele s Karlem Heřmánkem, Libuškou a spol, fakt válí, :) už jenom kvůli nim stojí za to, se na Gympl podívat. EDIT: Bohužel se stalo to, čeho jsem se obávala, Gympl začíná sklouzávat směrem k Ulici. Ubírám na hodnocení. Konkurenční Základka nemá chybu.
Hastrman (2018)
Novinové titulky dokonale shrnují: - Pohádkový příběh ve folklórním obalu - Hastrman, drsný romantik - Člověk ve zvířeti, zvíře ve člověku - Více než dobrý Karel Dobrý
Hra o trůny (2011) (seriál)
Po nevydařené 8. sérii, ubírám hvězdu.
Iron Man 3 (2013)
Já vážně nevím 4 hvězdy nebo 5? Asi se na ten film budu muset podívat ještě minimálně jednou... :)
James Bond: Casino Royale (2006)
Po šesti letech od vzniku filmu jsem se odhodlala ke shlédnutí kvůli blížícímu se filmu Skyfall, takže mě ještě čeká Qantum Of Solace. A bude mi asi ještě chvíli trvat než si na "nového" Bonda zvyknu. Jako samostatně stojící akční snímek - super, ale jako další ze série příběhů elitního agenta ve službách jejího veličenstva nějak nevím. Za úvodní titulkovou sekvenci a výborný bond song dávám plusové body.