Recenzie (74)
Vlastníci (2019)
"Konečně to vezme někdo do ruky jako firmu." pun intended
Špindl 2 (2019)
Nevím, co bylo horší, 1 nebo 2?
Zombieland: Rana istoty (2019)
Nikdy by mě nenapadlo, že si užiju film se zombies :D
Hra o trůny (2011) (seriál)
Po nevydařené 8. sérii, ubírám hvězdu.
Po čom muži túžia (2018)
Situační humor A. Polívkové nemá chybu a s M. Hádkem tvoří skvělou dvojici. :)
Cesta za láskou (2018)
Scénář plný existencionálních sraček, až mi herců bylo líto, alespoň konec byl milý a obešel se bez citových výlevů.
Columbo: Vražda na predpis (1968) (TV film)
Colombo á la Hitchcock
Gangsterdam (2017)
Po nepovedeném Taxi 5 mi Francouzi spravili chuť hned 2x Láska bez bariér a Gangsterdam.
Backstage (2018)
Postrádám US feeling, který měl trailer. Nemůžu si pomoct, ale český dabing to zabil... dabovat slovenské herce, kteří navíc hrají Slováky a polovina děje se odehrává na Slovensku, to nechceš.
Columbo - Nie je čas na umieranie (1992) (epizóda)
Netradiční Colombovka.