Recenzie (74)
Solo: A Star Wars Story (2018)
Byl by z toho super seriál a film působí jako hodně povedený dvoudíl.
Dve nevesty a jedna svatba (2018)
Česká verze Bridget Jones? Naivní lehká oddychovka. Hvězda navíc za Brutusáky.
Hastrman (2018)
Novinové titulky dokonale shrnují: - Pohádkový příběh ve folklórním obalu - Hastrman, drsný romantik - Člověk ve zvířeti, zvíře ve člověku - Více než dobrý Karel Dobrý
Otcova volga (2018)
Ani drama, ani komedie = ani hloubka, ani nadhled. Závěrečná katarze nula nula nic. Nevyužítý potenciál zajímavého námětu. Snad akorát pár vtipných momentů a hezké záběry z okolí Broumova potěší.
Podoba vody (2017)
Retro fantasy pohádka pro dospělé.
Psia duša (2017)
Bailey, Bailey, Bailey... Kdo nebere psa jako člena rodiny, nepochopí.
DEEP: Dobrodružstvo pod hladinou (2017)
Tolik otravných "ryb" pohromadě...
Labyrint (2015) (seriál)
Výrazně horší než Ztracená brána, o stupínek lepší než Santiniho jazyk. Poslední díl je opravdu vynikající, šest předchozích průměr.
Navždy mladá (2015)
Milá romantika na všední odpoledne.
Strážcovia Galaxie (2014)
Star Lord, Gamora, Drax, Rocket a Groot, že vám tahle obskurní partička nic neříká? Nevadí, Guardians nabízí poctivý marvelovský nářez okořeněný velkou dávkou humoru a 80. soundtrack je už jen třešnička na dortu. Dokonce ani český dabing neškodí, naopak je výjimečně povedený. Pro mě nejvtipnější marvelovka vůbec. "I am Groot"