Recenzie (8 288)
Kto prežije - China (2007) (séria)
Tahle serie byla podle mě ta nejméně zajímavá.Dobrá byla,ale nejhorší ze všech co sem viděl.69 %
Kto prežije - Fiji (2007) (séria)
Tahle serie mě zaujala jako Panama,možná méně.A jak Dreamz udělal tu zradu,to sem nepochopil.70 %.
Kto prežije - Cook Islands (2006) (séria)
Tahle serie byla podle mě moc dobrá.Yul mě celkem zaujal.92 %.
Kto prežije - Panama (2006) (séria)
Tahle serie se mě líbila méně než Guatemala,ale byla taky dobrá.75 %.
Kto prežije - Guatemala (2005) (séria)
Dost dobrý serial.90 %
Bimbuli (2011) (relácia)
Už nikdy tuhle blbost.0 %
Scooby-Doo a mimozemšťania (2000)
Co to je za blbost ?
Futurama: Fialový trpaslík (2009) (video kompilácia)
Velké zklamání. Nedávám odpad jen proto, že zde jsou vtipné momenty.
Příběhy z úlu (2010) (seriál)
No jo,a je to tady.Takovéhle serialy mě štvou.5 %
Velryba Decimálka (1986) (seriál)
Blbost.Mě nezajímá nějaká verlyba a tučnáci.0 %