Recenzie (8 254)
Kto prežije - Guatemala (2005) (séria)
Dost dobrý serial.90 %
Bimbuli (2011) (relácia)
Už nikdy tuhle blbost.0 %
Scooby-Doo a mimozemšťania (2000)
Co to je za blbost ?
Futurama: Fialový trpaslík (2009) (video kompilácia)
Velké zklamání. Nedávám odpad jen proto, že zde jsou vtipné momenty.
Příběhy z úlu (2010) (seriál)
No jo,a je to tady.Takovéhle serialy mě štvou.5 %
Velryba Decimálka (1986) (seriál)
Blbost.Mě nezajímá nějaká verlyba a tučnáci.0 %
Bakugan (2007) (seriál)
Divný.Někdy si Říkám že tohle je pod odpad.20 %
W.I.T.C.H. (2004) (seriál)
Podle mě je to kravina.Copak se dá vůbec něco takového natočit.1 %
Pan Dubínek (1995) (seriál)
Tento serial je podle mě divný.Teda,nic moc.28 %
Putování vesmírem (2002) (seriál)
Dokumenty o vesmíru mám rád.Podle mě zajímavé.98 %