Recenzie (8 295)
JONAS (2009) (seriál)
Další blbci z disney channel.Dále bych opisoval asi to co DinoRaptor.
Zázraky života (2010) (seriál)
Ordinace s jiným jménem.
Andílci (2008) (seriál)
Rumunská blbost...
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Z pastvy unesli uječenou krávu a nějaký pedofil ji chtěl umlátil lampičkou. To je napínavé! A hlavně ji chtěl zabít někde na sídlišti, kde svítila skoro všechna okna. Napínavé, jak to asi dopadne? Kráva samozřejmě vstala, a začala bít pedofila. Skutečně neočekávané.
Power Rangers: Operace Overdrive (2007) (seriál)
Všude se stále perou,maj ty šílený obleky...
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Prosím...ušetřete mě před takto hroznýmy telenovely.
Incantesimo - Okouzlení III (2000) (séria)
Každá tahle série je horší a horší...
Star Wars: The Clone Wars (2008)
Star Wars jsem nikdy nepřišel na chut...
Gogo a Figi (2007) (seriál)
Pořad vyloženě pro malá mimina.Jediná slova která tam zazní jsou : Gogo,Figi,nana a pozor,pozor.
Příjezd vlaku na nádraží (1896)
Přijíždí vlak na nádraží