Posledné recenzie (67)
Chainsaw Man (2022) (seriál)
Po precteni mangy to sice na predlohu (kterou velmi doporucuji) nema ale stale jeden z nejvtipnejsich, skvele michajicich drama, humor a gore pribehu co znam...4,75/5
Violet Evergarden: Věčnost a Píšící panenka (2019)
Mnohem lepší, než původní seriál...vedlejší postavy dostávají více prostoru a zápletka je rozvinutější (což mi chybělo snad v každém díle první poloviny seriálu)...osobně si myslím ze příběhu filmové podání sedne více, ale to je možná jen můj pohled. Opět animace a soundtrack jsou výborné..4,25/5
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Ze začátku mě to vůbec nechytlo a nechápal jsem co na tom všichni vidí...postupem času mi ale Violet přirostla k srdci a někdy od 8. epizody je to opravdu výborné a ne repetetivní epizodický emoční vydírání...co je krásné však celou dobu a musím to pochválit je soundtrack a animace! No moje srdcovka to asi nikdy nebude ale už trochu vic chapu ten hype okolo...4/5