Recenzie (278)
Príšerky s.r.o. (2001)
škoda že se o tomto animáku moc nemluví protože je to jeden z nejlepších animáků :)
Vojna svetov (2005)
válka světů byl další skvělý film od Stevena Spielberga, obsadil Toma Cruise což byl skvělý krok k natočení skvělého filmu.
Jack Reacher: Posledný výstrel (2012)
Byla to prostě pecka, která mi vletěla na obrazovku a nemohl jsem odtrhnout oči. Tom Cruise opět nezklamal a předvedl skvělý výkon. Rosamund Pike z Johnnyho Englishe 2 dodala tomu filmu šmrnc.
James Bond: Skyfall (2012)
jeden z nejlepších JB.
Madagaskar 3 (2012)
vážně nespoutaná podívaná :D strašně jsem se nasmál :)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
řekl bych že dvojka je lepší než jednička, což se nikdy moc nestává. Plno akce, samozřejmě skvělý herci a dobrý humor
Láska nebeská (2003)
skvělá romantická komedie o spoustě lidí kteří žijí své životy a svoje příběhy
Iron Man 3 (2013)
Totální pecka. Prostě boží. Downey nezklamal a předvedl co umí. A stálo to za to
Honba na ponorku (2012) (seriál)
první díl se mi velice líbil, uvidíme jak budou pokračovat dalši. zatím super :)
Doba ľadová: Zem v pohybe (2012)
více zábavy jak v předešlých dílech :) dobrodružná napínavá komedie, skvělý děj! 5/5