Recenzie (8 460)
Náš vodca (2008)
No nevím film je svým způsobem hodně dobře zajímavý a natočený ale nič vůbec nič se mi nepřihodilo při sledování filmu.
Kult hákového kríža (1998)
Viděl jsem mockrát a vždycky mě zaujal začátek a konec mezi středem jsem se slušně nebavil ale přeso film má slušně propracovaný děj ale mě na něm chybělo to silné pouto to co musí tenhle typ filmu mít vyskočení žily agresy.
Miss Marec (2009)
Ano máš holku ale co si spinkal se vše změnilo a tak začíná solidní jízda za ženou snů.
Rollerky (2009)
Sportovní záležitost na bruslích co si sám pamatuji a u když herci nejsou solidně přesvědčivý tak samotný příběh taky ne bohužel.
Návrat kouzelníků: Alex versus Alex (2013) (TV film)
Fakt se Selena snaží a nebo je donucena a o zkažené bytosti radši nemluvit.
Kúzelníci z Waverly (2007) (seriál)
Seriál kde jsem sem tam nějaký díl viděl ale nikdy ve mě nevzbudil pocit sledovanosti a ani nějaké zábavy pro děti.
Kouzelníci z Waverly - Film (2009) (TV film)
Mazec kdy se člověk k tomu dostane náhle a nečekaně a ještě když dostanete postavy co by měli radši se držet dál o tv.
Funny People (2009)
Ano jsou tu ti dobří ale omlouvám se mě nepobavily bude to asi špatným scénařem.
Umlčaní (2008)
Solidně rozjetá thriller paráda která i když nenabídne moc drží si parádně svým dějem diváka.
V pasti přízraků (2005)
Každý dům má svoje tajemství a vždycky musí ven a tak jak už to slabších hororu bývá i tady vyšlo na světlo jednoduchost bez větší atmosféry bez solidního strachu a herci se moc nepředvedli.