Posledné recenzie (26)
Úpal (2008)
Tak tohle byl šok, nemohla jsem uvěřit vlastním očím, co se to přede mnou vlastně děje.. ale hodně jsme se u toho nasmáli :o)
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (2016)
Herecké výkony byly skvělé, efekty působivé, lokace zajímavé a to je asi vše... Film se o knihy opřel jen letmo, tudíž děj postrádá jejich zvláštní kouzlo a to je velká škoda. Jak vidno, opět se hraje hlavně na efekt a udělat z mile napínavé pohádkové knížky "rádoby" komerční trhák (hlavně ať je tam zamilovaná dvojice a k závěru akční střet dobra se zlem) - to se mi prostě příčí, děj pak nedává příliš smysl a je jakoby násilně zhuštěný. Obzvláště u Burtonovy tvorby je mi to hooodně líto, čekala jsem prostě něco "podivnějšího".
Livide (2011)
Začátek filmu byl táhlý, s několika napínavými chvilkami, rozjíždělo se to dobře. Druhá třetina filmu - výprava za pokladem - už byla logiku postrádající (herci mi začali připadat vážně nesympatičtí), ale jinak vcelku napínavá. Zbytek filmu bohužel děs a bída. Závěrečná část nebyla ani tak originální, jako spíš směšná a trochu trapná. Škoda, film byl pro mě velké zklamání - vizuálně byl film zajímavý, nepostrádal děsivé a skutečně hororové prvky, ale jinak takové "bodání nůžkami" do prázdna.
Posledný denníček (4)
Iron Man
Iron Man 3 prostě supééér :-)