Recenzie (299)
Podfu(c)k (2000)
Fu(c)k-t dobrý film.
Slzotvůrce (2024)
Je to teen, ale nemôžem si pomôcť, páčilo sa mi to. Za hudbu + 1*
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Škoda, že čítam komentáre až po pozretí filmu, pretože Djkoma nás varoval a dokonca tipom zdarma. Aj keď som veľký fanúšik Snyder-a, tak musím súhlasiť, od tohto filmu ruky preč.
Mladá dáma (2024)
Trailer je násobne lepší ako film, ale stále je to ľahký nadpriemer čo sa fantasy filmov týka, teda ak to porovnám k dnešnej tvorbe.
Úsmev (2022)
Po dlhej dobe horor, ktorý neurazí. Len škoda toho predvídateľného konca. 60%
Super Mario Bros. vo filme (2023)
Na 5 hviezd to síce nemá, ale keď čítam recenzie "dospelých" mudrlantov, ktorí kritizujú film za to, že je len pre deti a dospelým nemá čo ponúknuť, tak tú jednu hviezdičku pridám. My sme na to boli celá rodina, ale kľudne by som na to išiel aj sám a určite si to ešte pozriem. Plno skrytých odkazov na hry potešili, hudba výborná, príbeh tiež. Môžem len odporučiť. Podľa mňa si to užije ako dieťa tak aj dospelý, takže nedajte na niektoré komentáre, ktoré film kritizujú a kľudne choďte do kina.
Lucy má děťátko (2021)
NEPOZERAŤ!
Nekonečná bouře (2022)
Film ma nijako zvlášť nezaujal a povedal by som, že je priemerný možno až podpriemerný, ale obsahuje dve veci pre ktoré mám slabosť. Prvá vec je príroda a druhá Noami Watts. 40%
Tri oriešky pre Popolušku (2021)
Takto si pokaziť vianočnú atmosféru. Jdu blejt velebnosti.
Blondýnka (2022)
Rozdelené a pozreté na 3 etapy z dôvodu depresívnej atmosféry, ktorá sprevádza celý film od prvej minúty. Dĺžka a nudné pasáže to celé ešte umocňujú. Dve hviezdičky dávam za herecký výkon Anny De Armas a striedanie vizuálu.