Posledné recenzie (302)
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Pět hvězd, pokud bych měla hodnotit první 4 série, kde mám pocit, že závěrečný díl byl jako dělaný pro ideální konec a další dvě série byly celkem zbytečné a pro mě nikterak zajímavé. Jinak je to masterpiece!
See (2019) (seriál)
S každou sérií mě to baví víc a víc! Ač finále třetí řady nebylo zdaleka tak strhující jako bitva v druhé řadě, o to bylo dojemnější, ale celkově to bylo ukončeno celkem logicky a hlavně důstojně.
Biely lotos (2021) (seriál)
Ani nedokážu přesně říci, co mě na tom bavilo, ale chytlo mě to a zajímal mě další vývoj jednotlivých postav. Nikdo mi tam nebyl vyloženě jedno, má to zajímavé a někdy i celkem vtipné momenty a celé to umocňuje skvělá hudba