Posledné recenzie (404)
John Wick 4 (2023)
Už toho je moc. Co díl to větší a větší slátanina, neskutečné přehánění akcí. Mělo by se to spíše jmenovat neprůstřelný mnich.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Asi nejslabší díl který už nemá takové kouzlo jako předchozí díly. Celkově to jde s Marvelem od desíti k pěti a tohle je další hřebíček do rakve. Asi si to pár fandů najde, ale u tohoro dílů už nikdy nikomu neřeknu, už jsi viděl strážce 3? Ne tak to si pusťte, je to pecka. Teď jen řeknu, nevadí, o nic si nepřišel.
Matka (2023)
Nuda