Recenzie (15 725)
Pozdní jaro (1949)
Nevyznam sa do filmu a nechcem sa vyznat. Len viem ze Ozu mal rezisersky talent a ze ma to neskutocne fascinovalo. Pre mna tak na urovni Ozuho filmov Ochazuke no Aji a Tokyo Monogatari. 100 %
Idaho Transfer (1973)
Priserna planoba, Keith Carradine zbytocny, ruky prec od toho : 20 %
Začalo to karafiátem (1981) (TV film)
Scenar je poslabsi a film je len dalsim normalizacnym podpriemerom : 25 %
Synové Katie Elderové (1965)
Kulisy len priemerne, dialogy nic moc, maketa westernoveho mestecka tiez len priemerna. Hlavne v strede filmu vladne velka nuda, to nie je dobre : 55 %
Veľké nádeje (1998)
Sympaticky feel -good film nielen o laske, ale aj o dalsich zalezitostiach bezneho zivota : 85 %
The Lost Tribe (2009)
Roel Reine ako reziser /seagalovka Smrtici Zbran, Rallye Smrti 2 a 3/ natocil hodne podpriemerny a nudny horor. Bez atmosfery, priserne herecke vykony tu vladnu a nanahacky po dzungli ma nebavili, aspon ze finalovy suboj tu bol, inak bych dla hned odpad : 10 %
Jedz, modli sa a miluj (2010)
Fakt ako 134 minut io nicom, len prazdne rozhovory, z ktorych sa neic nedozviem, Julia Roberts velmi hrat nevie a zvysni herci boli skor len do poctu. Nuda a strasny prvoplanovy lacny vyplach, ze toto na seba zarobilo v kinach mi fakt jaxi nejde do hlavy : 5 %
Jason Bourne (2016)
Tak napokon aj seria o Bournovi skoncila biedne. Zaplatit sa to sice zaplatilo, ale uz chyba dravost Ultimata, rezisersky skvostne, ale ten scenar je strasne slaboduchy : 50 %
Kaze no naka no mendori (1948)
Jeden z najlepsich filmov rezisera Ozu, fakt v 40. a 50. rokoch tocil najlepsie filmy. 86 %
Moja tučná grécka svadba (2002)
Perfektne zasmakovalo, k tomu zaujimava grecka kuchyna, akurat herci su pre mna dost neznami : 82 %