Recenzie (5 295)
Polnoc v Paríži (2011)
Nie som vysloveným fanúšikom romantických filmov, no mám rád aj také snímky. Dokonca ich mám niekoľko v zbierke. Tento film ma neskutočne nudil a svedčí o tom vyškriabaná koža z predlaktia na ľavej ruke. Ani na viacero pokusov som ho nedokázal čo i len dopozerať. Jednu * za nápad.
Perverzáci (2011)
Viac film ako horor ktorý je rozdelený do troch príbehov. Prvý trošku hororový, druhý viac mysteriózny thriller a tretí zvrátený o úchyláckom páre, ktorý nevie čo so sebou a navyše končí dosť - no pozrite si a posúďte sami. Neviem čo chcel režisér týmto filmom povedať, ale mňa teda až na prvú časť filmu a troška z druhej - neohúril absolútne ničím. Originalita tu nechýba ale pointu by ste skôr našli v jednofarebnej rubíkovej kocke.
Tma (2005)
Film nie je typickým hororom v ktorom pocítite strach, ale rozhodne vás dejovo či mysterióznosťou zaujme. Príbeh je viac než dobrý a aj herci sa chytili svojich rolí ako poslanci predvolebných sľubov. Pre mňa to bolo slušne strávená hodinka a pol. Celý film sa motá okolo 3 - 4 *. Dal som 4 * lebo mám dobrú náladu :))
Wir sind die Nacht (2010)
"Nora, obsluha nie je v menu..." - NORA: " Zákusok odchádza" :)) "Wir sind die nacht" je rozhodne viac drámou ako hororom. A s tým treba rátať. Keďže som od Nemcov nečakal nič svetoborného - film ma prekvapil viac ako výsledok v osem-smerovke. Príbeh veľmi dobrý. K výstižnému Hamletovmu citátu: "..byť či nebyť.." - by som už len dodal - upírom?? Všetko má svoje plusy a mínusy.
Sairen (2006)
Fuuuuuha - že 62 % :D Čo to pozerali žiaci v družine?? :) Tento film by som odporučil len niekomu koho by som chcel veľmi nasrať, ALEBO pokiaľ niekto má problémy so spánkom a už si ozaj nevie rady - berie XANAX, OXAZEPAM a iné sračky - TAK TOTO HO ZARUČENE USPÍ TAK, ŽE SA O NEHO BUDÚ BÁŤ AJ RODIČIA ČI SA DO KÓMY NEDOSTAL. Neskutočné sklamanie pre mňa. To hra na PS bola oproti tomuto výhra v ruskej rulete..
Det okända. (2000)
Solídny pokus vykreslenia príbehu akým spôsobom by nás mohli mimozemšťania ovládnuť. Môžem povedať že som bol milo prekvapený akú snahu starý dobrý Švédi - "Jeminen, Peltonen" - vynaložili. Ani snaha o pochmúrnu atmosféru nebola najhoršia - 65%.
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon (2006)
Bud som to úplne celé zle pochopil, alebo to bolo ozaj tak zlé. Bavilo ma to ako v lete trhať zelinu v záhrade...
Stroj času (1993)
To si snáď robíte srandu - okrem originálneho nápadu a príbehu nie je na tomto údajnom horore nič čo by zaujalo. Ledva som to dopozeral. Začalo byť zle keď som rozmýšľal že si pustím správy. Neskutočne som sa trápil. Takže dve * za už spomínané plusy sú tak akurát.
Hostel 3 (2011)
Jedna * za úplný záver - to im musí stačiť. Inak je film priemerno podpriemerný ako priemerno podpriemerné platy na slovensku.
Kazateľ (2011)
Komu sa páčili filmy ako Van Helsing či Solomon Kane, príde si na svoje. Motorky ako z hviezdnych vojen, staro - nová doba, upíri, a partia okolo "smädného" mnícha vychladenej 12tky, ponúkla pomerne celkom slušnú zábavu.