Recenzie (1 023)
Policajt v Beverly Hills 3 (1994)
Není to vyloženě zlé, ale kde je nějaká pořádná Foleyho kecací scéna? Foley bez improvizace a bez slovního střeliva? No budiž, ale doufám, že v připravované čtyřce to Foley pořádně dožene,,,
Zberateľ bozkov (1997)
Poměrně zdařilé, ale chtělo si to dát větší práci se zamaskováním vraha. Uhodnout ho je dosti jednoduché (na druhou stranu tomu dost pomohl dabing)...
Vnútorné záležitosti (1990)
Konečně někoho napadlo obsadit Gerea do záporné role. Gere je hajz k pohledání... a Garcia dostatečně zručný protivník, aby stálo za to tenhle film vidět...
Klub bitkárov (1999)
Tak trošku jiný film ve Fincherově filmografii. Klub rváčů je bezesporu Fincherovým nejnáročnějším dílem a není určen slabším divákům. Což se mnohdy, bohužel, odráží na jeho hodnocení...
Voľný pád (1993)
Konečně si nepřipadám jako takovej magor, když mám chuť v zácpě vyskočit z auta a rozbít někomu pořádně hubu...
Čierny dážď (1989)
Stará škola, která už se dnes bohužel moc netočí. Michael Douglas dává vzpomenout na Posledního skauta Bruce Willise. Černý déšť je pro nutná povinnost pro ty, kteří stále chápou, proč má Joe doma deštník.:)
Sudca Dredd (1995)
Ještě bych akceptoval průměrnost děje, ale to, že je tak okatě vykraden starší Stalloneův film Demolition man akceptovat nelze...
Rambo (1982)
Být použit knižní závěr, dal bych pět...
Vírus (1999)
Tenhle film má absolutně bezvadnej rozjezd. Škoda jen, že zruba v půlce to rezignuje na tuctovou vyvražďovačku... A navíc jsem dost těžko překousl, že nápad, který má posádka v úvodu (jak vyhrát) není později radši ani realizován...
Bozk smrti (1995)
Ve své podstatě je to pouze lehce nadprůměrné, ale lahůdkový Cage zvyšuje úroveň filmu minimálně o jednu hvězdičku...