Recenzie (2 318)
S.W.A.T. 3: V obkľúčení (2017)
Kdyby ten tým neměl být elitní jednotka, tak bych to ještě dal, ale takhle hodně slabý akční béčko. White mi přišel hodně topornej a ostatní mě ani nezaujali. Za mě 30% :(
Frida (2002)
Nějak nechápu, co má být na této nudě strhující. 30% :(
Nesmrteľný (2015)
Mě se nápad a i film hodně líbil a bavil mě až do konce. Obsazené je to pěkně, akce je zde hodně a konec mě potěšil. Za mě 85% :)
Equalizer 2 (2018)
Kvalita filmu je hodně srovnatelná s prvním filmem. Akce pěkná, příběh jednoduchý a i celkem svižný. Záporák dobře vybraný. Za mě 80% :)
Priepasť (1989)
Klasika, která nestárne. 80% :)
Christopher Robin (2018)
Krásný příběh, který dokáže dojmout, ale i vykouzlit úsměv na tváři. Je to víc dospělejší fantasy, které dává prostor k zamyšlení. Zvířátka jsou zábavná a pěkně vytvořená. Kresnené příběhy o PÚovi mě nikdy moc nebavily, ale toto chytlo až do konce. 90% :)
Mandy: Kult pomsty (2018)
Mě to přišlo takové hodně divně natočené a nebavil mě ani ten krvavý masakr. Cageho mám rád, ale toto je šílené i na něj. 20% :(
Pablo Escobar: Nenávidený a milovaný (2017)
Jelikož jsem zatím neviděl Narcos, tak mě toho pojetí zaujalo a nenudilo. Rozhodně stojí za shlédnutí. 75% :)
Temné hlubiny (2018)
Průměrné a dost předvídatelné akční béčko. Akce celkem ušla. Dolph by tu mohl být víc. 50% :)
Rohy (2013)
Zajímavý příběh, který mě upoutal a držel do povedeného konce. Za mě 80% :)