Posledné recenzie (4 287)
Napoleon (2023)
Musím přiznat, že film u mě zhatily dvě veci. Fénix v jacketu je u spousty fans skvělý herec. Má neučesanej, nervní styl. Jenže mě přijde unylej, pořád stejně strnulej, a prakticky bez karismá. A druhou věcí je spíš zaměření filmu na ty nejnudnější životní trable velkýho Bonaparta. Když k tomu přidám styl Scotta, není to zrovna filmovej gejzír. Podle hodnocení mě to bavilo tak zpoloviny. 50%.
Lieta v tom (2023)
Slušná žánrovka. Sympaticky obsazenej film, kterej je celkem vtipnej, slušně zahranej. Což platí hlavně o Táně Medvecký. A i když ten konec byl trochu překotnej, a Hádek se choval jak sračka, tak nakonec slušný. Zatím za tři. 60%.
Madame Web (2024)
Po Argyllovi další zklamání. Což o to, na ty buchtice se dobře kouká, ale o to ve filmu nejde. Ony totiž ty dámy ani nemaj co hrát. Film postrádá spoustu věcí. Akce tady skoro není, zainteresovanost diváka už vůbec neexistuje, takže to sledujete jako reklamu. Zbytečný, zbytečný. 20%.
Posledný denníček (1)
Po sto letech sem změnil něco ve svým profilu!
Po dlouhý době sem si změnil avatárka.Jelikož sem úplnej trotl v práci s počítačem, je tohle snad to jediný , co můžu ve svým účtu uskutečnit. Kdybych chtěl nějakým větším zásahem změnit profil o mě, trvalo by mi to zhruba patnáct let, a nějaký drobný dny.Druhá věc je to, že na to nemám čas, a navíc bude změna ČSFD na novou verzi, takže zbytečná snaha. Protřelí bardi kapelku poznaj, ti co ne, jako by neexistovali. Jo, a aby nedošlo k mýlce, sparťanem sem navždy.