Recenzie (2 542)
Fresh Prince (1990) (seriál)
Díval jsem se na Willa vždycky ráno před školou když chodil ještě na Supermaxu nebo co to bylo. Některé díly byli fajn některé ne.
Šiesty zmysel (1999)
Kdyby mi mamča nevykecala konec možná bych šel i na pět. Sakra, ale já si za to mohl sám, neměl jsem tolik vyzvídat. Je to holt poučení pro příště...
Hudson Hawk (1991)
Srandovní blbina, která přepískla víc než pár scén. Záporáci jsou debilní kreténi a herci co je ztvárnili jsou hnusní až běda. Štěstí že Bruce Willis je zase jednou za hláškaře a Andie MacDowell to moc sluší. Ten film se nebere vůbec vážně a mám pocit, že Bruce se chtěl jet podívat do Itálie a spojil tak příjemné s užitečným.
Kurz sebaovládania (2003)
"Jsem tak hezká, tuze hezká..."
Likvidátor (1996)
Ničící Arnold, který střílí po letadle a dokáže si podat i krokodýla jsou nezapomenutelné zážitky, jež se mi už dávno vryli do paměti. Navíc je tady i nehorázně hláškující James Caan, který si svou postavu neuvěřitelně vychutnává.
Dvojitý zásah (1991)
Double Van Damage...
xXx (2002)
Začátek kde S.L.J. verbuje Xandera je moc fajn. I akční sekvence mezi kokainovými plantážemi výborně odsýpá (a Danny Tejo potěšil), ale jakmile se děj posune do Prahy nese film už jenom národní hrdost a Marek Vašut. Příliš mnoho technických blbinek kazí celkový dojem a jediný kdo hraje aspoň slušně jen už jenom Diesel. Záporák ubohý a finále moc ujeté. Slabší 4.
Siedmy hriech (2001)
Na slepo jsem jednou vyrazil do kina a nakonec jsem byl docela spokojen.
Traja králi (1999)
My tři králové jdéme k vám...
S.W.A.T. - Jednotka rýchleho nasadenia (2003)
Výborný policejní thriller ze staré školy, který se jen tak neokouká. Samuel L. Jackson a Colin Farrell jsou bezvadně sehraní stejně jako vlastně celý tým. No a záporák Jeremy Renner si mě prostě získal. 100 milionů je 100 miliónů.