Recenzie (2 536)
Strelený piatok (2003)
Moc příjemná komedie se dvěma skvělými herečkami. O legraci tu není nouze a scénář je prostě kouzelný.
Telefónna búdka (2002)
Úžasný thriller, který mě položil na lopatky. Herecký koncert Colina Farrella a mrazivého hlasu Kiefera Sutherlanda mě už napoprvé přikoval k plátnu a nasázel do hlavy několik... ehm pouček. Tak třeba se mi od té doby špatně lže a už jsem přestal volat z telefoních budek. Opatrnosti nikdy není dost.
Swordfish: Operácia Haker (2001)
Ten film má prostě své kouzlo. Hacknout FBI bych tady asi zvládl i já, ale o to tu nejde. John Travolta s Trávníčkovýcm dabingem hláškuje jako hrom, Hugh Jackman tady předvádí ultrasympaťáka a přesto nepůsobí (moc) směšně a Halle Berry, cha, ukázala víc než bych čekal. Navíc se dost povedl soundtrack. Ve své době jsem ten film zbožňoval.
Koniec sveta (1999)
Jakou máš snídani takovej máš pak celej den.
Navždy mladý (1992)
Moc pěkná kombinace romantiky a lehce naivního sci-fi. Mel Gibson je tradičně skvělý a malý Elijah Wood legrační. Navíc je to jeden z nejoblíbenějších filmů mojí mamči a to taky člověka ovlivní. 75%
Insomnia (2002)
Ospalý Pacino, psychopatický Robin Williams a dokonale režírující Christopher Nolan jsou největší trumfy tohoto kriminálního dramatu. Světlo vás s příbývajícími dny pálí do očí čím dál víc, stejně jako samotného Dormera, atmosféra houstne s každým unaveným zamrkáním a konec, který si na nic nehraje a přesto ohromí. A teď už mě nechte.... chce se mi... spááát....