Recenzie (66)
Každá minúta života (2021)
Návod ako vyrobiť dieťaťu zopár tráum do dospelosti...
Prišla v noci (2023)
Zahrala úžasne!!! Až tak, že by som ju z tej skaly hodil 😛 zaslúžený Český Lev!
Bratia (2023)
Hrdinovia či zločinci ? No, každý kto má na svedomí aspoň jedného komouša, SNBáka a obdobnú háveď je jednoznačne hrdina. Bodka.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Príliš pomalé , príliš zdĺhavé , príliš - a nečakane - priemerné
Babylon (2022)
Keď film bol filmom a všetci držali huby 😛😛😛👏👏👏
Zaklínač - Série 3 (2023) (séria)
Ako po tých prvých dvoch mohol Netflix pustit do sveta takúto sračku mi do konca života jasné nebude. Niekto by mal za to pykať. Niekto ďalší okrem nás ....
Premlčané (2022)
Tlieskam ! Po dlhšej dobe domáci napínák, čo nestál za starú belu!
Vánoce na spadnutí (2022)
15 minút. Zase jeden z tých filmov, ktorý ťa oberie o 15 minút života, než ti to reálne dôjde...
Mapa dokonalých maličkostí (2021)
Bralo ma, nudilo ma k smrti, zaspal som, vypol som... Hrozne
The Yukon Assignment (2018)
Príjemná pohoda a štvrtá frčka za nápad a dobrodružstvo