Recenzie (324)
Goofy (1995)
Kvuli tomuto filmu jsem dal kazetak k televizi a nahral zvuk, abych si to mohl vecer poustet. Dokonce jsem se naucil prvni pisnicku, jak jsem to miloval :)) Tak to na me jako dite dost zapusobilo a to asi slo ne.
Poliš z obchoďáku (2009)
Opravdu jsem se tešil a byl jsem schopnej tomu odpustit hodne, ale vubec to na me nepusobilo a je to jeden z nejtrapnejsich, nejhloupejsich filmu, ktere meli ambice na srandu roku.
Atramentové srdce (2008)
Mám rád dobrodružné pohádkové přiběhy a zvlášť s Fraserem, tak jsem byl připravený odpustit tomuto filmu cokoliv, ale nemůžu. Nápaditý příběh, ale až moc nelogičností, zmatený komparz, přímočarý příběh, kde od půlky víte, co jak dopadne, chudá výprava, jako vystřižený z produkce Hallmarku. A obsazení Jennifer Connely do jednoho záběru asi nepochopim.
Česť a sláva (2008)
Když se něco dělo, mělo to grády, ale ostatní složky rodinná oslava, pohřeb, moralizování byly tak umělé, jako že tam musí být, aby režisér ukázal i tu druhu stránku, škoda, že ji pojal, tak klišovitě. Je to jako na horské dráze, když sjiždíte jste plný adrenalinu, ale aby jste mohli dolů, tak musíte i nahoru, v tomhle případě byly cesty nahoru dost nudne.
Zatmenie (2008)
Toto mohlo být psycho roku, ale dopadlo to dokonce hůře než The Happening. Špatně pojatý, špatný přiběh, nevěrohodně zahraný, někdy až komický, nelogický, nevtáhne, nechytne.
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Zvláštní. Kouzelné. Sentimentální. Trochu mi to přípomínalo Big Fish. I když se hlavní hrdina nezapojoval do děnní okolního světa, tak ty momentky v pozadí Beatles, rakotetoplán..mi bohatě stačily, pač o tom to nebylo.
Zack a Miri točia porno (2008)
What the FUCK? =D
Dokáž to! (2008)
U těchto filmů jde vždy o to samé, holka,kluk z maloměsta či z nižší vrstvy se dobije na vrchol empire building, takže story je vedlejší, ale umělecká stránka je tady ještě horší. Přeci jenom dívat se skupinový tanec, či na kluka, co se toči na hlavě je mnohem zajimavější, než holčíčí ladné, ale omezené pohyby.
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
Po shlednutí první serie muzu rict, ze je to nejoriginalnejsi a nejlepsi serial od HBO od dob Carnevalu.
Osm mužů z kola ven (1988)
Nepříliš přesvědčívý film i přes mládé hvězdy, nedostatečné vykreslené postavy a atmosféra 20let jen tak na oko.