Recenzie (1 016)
Bledé modré oko (2022)
K uzoufání nudné s naprosto tragickým Harry Mellingem v jedné z hlavních rolí. Potěší snad jen Scully a pěkná dobová atmosféra.
Čierny telefón (2021)
Skvělý - jak od táty 👍
Noční agent (2023) (seriál)
To mě bavilo. Chvílema moc komplikovaný, ale fajn.
Vojna o planétu opíc (2017)
Nějaký filozofický pojednání nebo? PS příšernej soundtrack - jako kdyby znělku večerníčku nahrála Metallica
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Nerad, moc nerad to říkám, ale za mě fakt dost špatný. Na rozdíl od většiny lidí tady mi v první řadě vadí herecké výkony. Příšerně nepřirozený, strojený, všichni mluvěj jak z učebnice. Špalkové figura je navíc extrémně nesympatická. Jinak samotný příběhy špatný nejsou.
Na hrane zajtrajška (2014)
Takže - dal jsem si to asi po šestý, tentokrát na UHD. A platí pořád to samý - je to kurva úžasnej biják !!!!!
Antracit (2024) (seriál)
Několik hodin přiblblejch fanatickejch žvásty.... první dva tři díly ještě docela odsejpaj, pak už je to nuda k uzoufání - je evidentní, že tvůrcům došel někdy ve třetině dech a pak už se jen zoufale snaží zaplnit minutáž- bohužel je to na výsledku strašně vidět.
Mzda za strach (2024)
Potěš 😨
Problém tří těles (2024) (seriál)
Už dlouho jsem neviděl takový množství nesympatickejch postav. Speciálně Bradley mě otravoval už v Moonfall, nepřijde mi ani vtipnej, ani zajímavej a ani dobrej. Knížky jsem nečetl (to napravím, budou asi skvělý), ale seriál mi lezl na nervy klasickejma Netflixáckejma atributama. Chyběj tam už jenom indiáni a někdo, kdo by se identifikoval třeba jako pes - takže aby se tam všechno vešlo, nezbývá už moc místa na nějaký napětí a zábavu. Možná bude 2 řada akčnější a trochu se to rozjede - zatím bída.
Stranger Things - Kapitola devátá: Hon na Vecnu (2022) (epizóda)
Proč? K zoufání užvaněná a téměř nesnesitelně dlouhá závěrečná epizoda mě znova přesvědčila o tom, že posrat se dá opravdu všechno. Mohlo to bejt pohodovejch 45 min místa přes 2 hodiny trvající onanie, takhle nevím, jestli se mám na tu pátou sérii vůbec těšit.