Recenzie (926)
Uncharted (2022)
Popkorňák se vším všudy a navíc hodně sympatický. Věřím že to nemusí být pro každého, ale duo Mark a Tom mi neskutečně sedlo i včetně vlastně až klišoidního a hloupého humoru. Porovnání s hrou bych asi uplně vynechal (není vůbec podstatné). Za mě dobrá pohodovka.
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
Naprostá pecka. Kombinace vibu klasického starého sci-fi v novodobým kabátě. Krásná Cara a nenudící příběh.
Jackass 4 (2022)
Krom úvodní godzilly, která byla geniální to byla totální nuda. Fake ass shit jako celá US. Umělý a přehnaný reakce.
Nie je čas zomrieť (2021)
Hezky natočeno, ale bohužel příběhem film moc nezaujme. Z bondovek s Craigem určitě nejslabší. Takovej trošku scénaristický mišmaš, který ve mě vyvolal hodně smíšené pocity a na mě měl film jednoznačně moc rychlé tempo. Tolik co se odehrálo v první půlce filmu by si vystačilo na dva samostatné filmy. Bezduché a na film s takovým budgetem vyhozený peníze.
Proti ledu (2022)
Film neohromí ani nezaujme. Zase musím ocenit že se z toho tvůrci nesnažili udělat akci rvoucí přemrštěný hollywoodský nesmysl.
Piata vlna (2016)
Námět není vůbec špatný, jen se film neměl točit kolem teenagerů. Za mě stále postapokalyptický nadprůměr.
Vreskot (2022)
wtf is even that? To že tenhle typ hororů je dno filmového dna je všem jasný a tak trochu s tím člověk počítá, ale tenhle konkrétní díl je bez nadsázky kategorie sama o sobě. Naprostý úlet.
Jigeum Uri Hakgyoneun (2022) (seriál)
Posledních pár let jsem alergickej na zombie seriály/ filmy a tohle mě mile překvapilo, takže za mě hodně super. Příjemné herecké obsazení.
Podvodník z Tinderu (2022)
Jestli dnešní doba umí něco vyprodukovat, tak jsou to geniální zmrdi, vyhypovaní cringefluenceři a ještě o nich umí udělat dokument...nezapomínejme že každá mince má dvě strany.
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
2/10. Za mě nominace na nejotravnější herecký výkon pro Emili. Námět jsme tu už viděli, zpracování nuda. Hvězdu dávám za konec.