Posledné recenzie (463)
The Covenant (2023)
Filmy o Amerických vojácích, patriotismu, ultimate sacrifices atd. mlč nemusím a tohle jsem si pustil jen protože je to Richie... Ikdyz to ve výsledku s jeho stylem nemá nic společného. Ale sedlo mi to hodně - výborný tempo, skoro bez hluchých míst. Skvělé obsazeny, soundtrack... Vlastně všecko. Po dlouhý době dávám filmu plný hodnoceni, protože tady mi nevadilo vlastně nic.
Saltburn (2023)
Fajn, ale zbytečně na sílu a na efekt. Hodně věcí ve výsledku vlastně nedává smysl a je tam úplně zbytečně.
Zásah šťastím (2023)
Vlastně docela v pohodě. Ale mohl si dát nějakou, alespoň minimální práci s tím, aby ve scénáři nebyly takový brutální díry, kvůli kterým se film dějové úplně rozpadne a ve výsledku nedává smysl. Rad bych si myslel, že to mělo nějaký hlubší smysl, že za tím měla být nějaká symbolika, ale spíš mi to přišlo jako lenost. A strach kohokoli ze štábu, kdo četl scénář, prozradit Allenovi, že existuje taková věc, která se jmenuje internet. Francouzskou verzi Emmy Smetany samozřejmě instantne platonicky miluju.