Recenzie (1 518)
Fair Play (2014)
Geislerka hraje už jen tak z principu. Film jinak povedenej, ale top strop to není. Hodně ale cením téma a fakt, že jde o jinej film, než na kterej jsme u český produkce, která je kompletně jak přes kopírák, zvyklí. 70 %
Veľká žranica (1973)
Nejhorší na to filmu je, jaký úžasný pochutiny tam do sebe celou dobu ládujou. Člověk by nejradší celou dobu žral s nima.
Herbár (2013) (relácia)
Jedna hvezda ciste za Lindu Rybovou, ktera je proste 10/10.
Straight Outta Compton (2015)
Mohlo to byt o cca. 20 min. kratsi, ale jinak paradni podivana. Dluzno dodat, ze jsem nekriticky fanousek NWA a Dr. Dre, takze pro me je tenhle film neco jako pozehnanim :) Ale objektivne vzato jde o opravdu dobrou podivanou, ktera ma spad, pekny zabery (hlavne v casti pri koncertni tour) a hlavne, hlavne se neskutecne povedl casting. 9/10
Mission: Impossible 4 (2011)
Tenhle film jsem se pokusil shlednout snad 5x, ale vzdy me to unudilo natolik, ze jsem bud usnul nebo prepnul. U par forku se clovek i zasmeje, ale celkove nic zazivneho. A kdyz uz jsem to po seste shledl cele od zacatku do konce, tak jak spravne pise ve svem komentari Tsunami_x, po 2 hodinach si clovek lautr nepamatuje o cem to bylo. Slaby 3*, spis 2,5.
Dvaja z Queensu (1998) (seriál)
Celkem obyčejný sitcom, ale nevím proč, je zvláštním způsobem neodolatelný. A postava Arthura je naprosto boží, Jerry Stiller má naprosto neopakovatelný herecký projev. Velmi poctivé 4*. Edit: Poté, co jsem skoukl všech 9 sezón nemůžu jinak - 5*. Ojedinělej sitcom, teď už chápu jeho oblíbenost.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
No, preci jen trochu pribehu by neskodilo. Ale jinak perfektni jizda.
G.I. Jane (1997)
Kdyz se na to clovek diva s odstupem casu, tak jsem pridal o jednu hvezdu navic na 3. Neni to tak spatne a kouka se na to mnohem lip nez na soucasne podobne snimky.
DobroDRUH (2015) (relácia)
Jedna hvezda za ty lokality do kterych Lilek cestuje, zbytek je ohnostroj marnosti.
Vojvodkyňa (2008)
3,5*