Recenzie (1 516)
Flintstonovci 2 (2000)
Jeste horsi nez jsme doufali...
Flintstonovci (1960) (seriál)
Krasnej animovanej serial, Fred byl muj nejoblibenejsi. Hrany film uz stal za starou backoru...
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Koukatelny krimi serial, ktery po nekolika dilech ovsem zacne nudit.
Dallas (1978) (seriál)
J.R. je svinak k pohledani ;)
...a zase ta Lucie! (1983)
Docela obstojne pokracovani preci jen lepsi jednicky. "Zelenej! Modrej!"
Lucie, postrach ulice (1983)
Nadherny koemdialni rodinny film. "Zelenej! Modrej!"
Honba na ponorku (1990)
Nejlepsi ponorkovy film, jak kdy byl natocen s naprsto skvelou atmosferou a perfektnim scenarem zpracovanym na motivy knihy T.Clancyho. A.Baldwin sice nestoji za nic, za to S.Connery ve sve roli primo exceluje. Muzete se na to koukat podesate a stale budete napjati jak struna.
Ženatý so záväzkami (1987) (seriál)
Zezacatku genialni, postupem casu porad stejne a nakonec nudne. Presto legenda mezi americkymi sitcomy.
Stepujúca stonožka (1977)
S kvalitou Sedme roty se toto neda vubec srovnavat. Porad ale koukatelna zabava.
Siedma rota za úplnku (1977)
Treti dil uz je podstatne slabsi nez treba prvni, porad se na to da ale koukat. Po Cetnikovi asi nejlepsi franc. komedialni serie.