Recenzie (282)
Vianoce na štvrtú (2008)
průměrná komedie u které se párkrát zasmějete. Hodně zdařilé bylo blití kojenců.
Igor (2008)
Asi nejslabší animák jaký jsem v poslední době viděl.
Pruhovaní kamarádi (1998) (seriál)
Pro měšťáka asi sci-fi, ale pro vesničana nic nového.
Šerifovo zúčtovanie (2008)
Hodně nudný western bez špetky napětí a akce.
Blesk (2008)
Kvalitní animák, který má hodně akční počátek. Nejlepší figurkou je určitě křeček, který je pořádný kus cypa.
Kto je Mr. Johnson? (2008)
Strašná hovadina u kreré se člověk určitě smát nebude.
Fenomén Gott (2009) (TV film)
Pouhý sestřih několika klipů a pár vět o své osobě.
Sedem životov (2008)
Počátek trochu nudný, celý film je tak trochu nudný, ale je něčím zajímavý a má emotivní konec.
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Hodně emotivní film se skvělým příběhem, který se musí líbit všem.
Max Payne (2008)
Nehorázná kravina. Hra byla skvěla, ale tohle je pouhý odvar. Tohle nemělo vzniknout.