Recenzie (282)
Majstri z Hazzardu: Ako sa to začalo (2007) (TV film)
Hvězda za vysoustruženou ženskou a druhá hvězda za pálení samohonky.
Nikdy to nevzdávaj (2004)
To zas byl filmek jenom pro Američany. Hvězda za tu ženskou, ale ani kvůli ní mi to nestálo za to, abych to dokoukal do konce.
Špinavé práce (2005) (relácia)
Babrocy jedni.
Americký chopper (2003) (relácia)
Já zas na ty motorky až tak nejsem...i když na stará kolena si chopper asi pořídím.
Kuřátka (1991) (relácia)
Tři hvězdy za tu úvodní znělku.
Mňam alebo Prima vareška (1998) (relácia)
Ne žebych neměl rád vaření, ale tohle...škoda slov.
Star Trek (2009)
Každý díl star treku je něčím zajímavý, ale taky mi v každém díle něco chybělo...tenhle je skvělý 85%
Babylon 5: Hlasy v temnotě (2007)
Je to jeden dlouhý rozhovor, akce žádná i když modely lodí a vesmíru je kvalitní.
Star Trek VIII: Prvý kontakt (1996)
73%
Ratatouille (2007)
Skvělý animák 88%.