Recenzie (2 228)
Angličan, který vylezl na kopec (a slezl z hory) (1995)
Mě se líbil námět, ale ne rozvláčné zpracování.
Baby Boom (1987)
Čím je starší, tím Keaton víc přehrává. Ovšem to se netýká ,,Baby Boom". Tady na ní stojí celý film a Diane to zvládla s velkým nadhledem. Milý film u kterého si vždy oddychnu.
Biela vdova (2000)
,,Zhulit" celou vesnici , to bych chtěla někdy zažít. Skvělý snímek.
Dave (1993)
Ne moc origiální nápad, velmi, velmi pěkně natočený a sympaticky zahraný.
Chilli, sex a samba (2000)
Je to ,,jen" romantická - komedie se vším negativním, které k ní patří.
Román pre mužov (2010)
Asi mě ukamenujete, ale mě se film líbil. Donutil tomu dává šťávu, je to výbušný tvrdohlavý samec. Sourozenci v podání Vladyky a Vandy Hybnerové jsou introverti, kteří se snaží vzepřít, ale moc se jim to nedaří. Až přeteče pověstná poslední kapka v poháru trpělivosti. Přemýšlím proč je zde tak nízké hodnocení je to spíš k vůli tomu, že když někde hraje Donutil, je to automaticky špatný, protože je ,,jen bavič". A tady ještě k tomu napsal scénář Viewegh a ten taky moc nefrčí. Nebo je to opravdu takový odpad ?
Žandár sa žení (1968)
Velmi povedené pokračování. První a třetí díl mám nejraději.
Žandár zo Saint Tropez (1964)
První díl originálního vzteklouna, nadchl všechny v době zniku a baví dodnes.
Dospeláci (2010)
Už jsem to psala, typický Sandler. Dokáže natočit skvělý film, ale taky neskutečnou sračku a to jedna z nich.
Kika (1993)
Další skvělý úlet Pedra Almodovara.