Recenzie (270)
Wonder Woman (2017)
krůtí paté
Krvavá hostina 3: Šťastný konec (2009)
Nesmyslná chaotická křeč, "nápady" tlačené na silu, nezábavné, všechno už bylo v jedničce...dvojka a trojka svorně monstršit
Krvavá hostina 2: Masakr (2008)
Nesmyslná křeč, "nápady" tlačené na silu, nezábavné, všechno už bylo v jedničce...dvojka a trojka svorně monstršit
300: Vzostup impéria (2014)
Samoúčelná digitální rozplizlá chujovina, jedna hvězda za titulkovou sekvenci, která měla víc energie, než celý předešlý děj...
Smrtonosná pasca: Opäť v akcii (2013)
To je ubohost.
Fighter (2010)
Marky Mark nudný jako obvykle ale Kristián to zachrání.Tomu to de věřit, že se ten Dicky o Vánocích nejvíc těšil nejdřív na Boxing Day a potom, že nasněží...
Londýn v plameňoch (2016)
Bloody Hell!! Toš to sem uš viděl...
Pád Bieleho domu (2013)
Fucking Hell! Toš to sem eště neviděl...
Afgánský zlom (1990)
Výborný pohled na poslední dny Sovětské války v Afghánistánu. Narozdíl od akční, jakoby hollywoodské 9. roty se zde zas tak moc nebojuje a děj plyne tak nějak porusku pomalu a niterně...ale rozhodně to není ani přes ty dvě a čtvrt hodiny žádná nuda...
Kmeň Andromeda (1971)
Věrný předloze v podstatě i skvělou atmosférou. Z dnešného pohledu zastaralost vybavení laboratoře mi vůbec nevadí, naopak dodává až dokumentární nádech a film díky tomu nyní nevypadá jako scifi. Jednu věc jim ale neodpustím...Kam se poděl úžasný knižní doktor Leavitt?! Ta ženská, co je tam místo něho, mi přišla velmi nesympatická a nedůležitá (...jestli to měl být ústupek sílícímu feminismu, pak mi to přišlo spíš jako pomsta)