Recenzie (270)
Daredevil: Obhajca nevinných (2003)
Darebáci!
Hotel Rwanda (2004)
emo jak sviňa, co?
Kriteri 2 (1988)
MASŇOVÉ, KDO NEŽERE MASO, TOHO SEŽERE KRAJT!
Kriteri (1986)
MASOMASOMASO, MASŇÁCI!
Kite (1998)
Střílení a šukání, nic víc v tom není, takže fajn
Parta hic (1976)
S mlékem na věčné časy, soudruzi. A nikdy jinak. Ať žijí naši pokrokoví havíři, hurá! Aneb netřeba plakat nad rozlitým...
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Mláto všem fašistickejm veganům!
Showgirls (1995)
Ze stejného soudku jako pohádky Jak chudá striptérka ke štěstí přišla a O hanbaté panně (ehm), případně ještě Sedmero kozatců.
Pearl Harbor (2001)
Míšomíšo, kolikrát ti to mám hergot říkat? tož eště jednů. Z hovna kulu taky uváleš, ale budeš mět pěkně posrané ruky. Přestaň točit capiny a najdi si pořádnů prácu, ty hňupe, všeci si oddychnů.
Kliatba bratov Grimmovcov (2005)
Ten, kdo šel na Bráchy jenom kvůli tomu, že je to "another Gilliam...finally" nebo nedej bože "another Sleepy Hollow...finally" si snad mohl připadat lehce rozladěný a nenaplněný (a dobře mu tak), ale jinak je to celkem milý pohádkový příběh, navíc kouzelně vyprávěný. Setsakramentsky silná trojka. (Nebo taky kurevsky slabá čtyřka, jak vám to víc sedne.)