Recenzie (84)
Na vlásku (2010)
bezkonkurence vtipne takym zvlastnym sposobom... Kon Maximus nemal chybu!!!:)
500 dní so Summer (2009)
Zaujímavé, hravé, prekvapilo, rozosmialo aj zaskočilo:)
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
3 ale len zato ze tam bol Jake :))
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Neuveriteľne som sa bavila, aj ked začiatok filmu bol trošku zdĺhavý. Ale Veľa humoru... perfektny Ken:D
Listy pre Júliu (2010)
príjemná romantika... Hoci je trochu zvlstne ze sa v kinach objavi dvakrat po sebe film o listoch a v oboch hra ta ista herecka
Spoveď nákupnej maniačky (2009)
klasicka romantika s trochu inou zápletkou a s celkom zvlástnym humorom.. prjemne pozeranie
Chceš ma, chcem ťa (2009)
velmi velmi...... zaujimave...
Prekliaty ostrov (2010)
mozno 4,5 za trochu zmätku.. ale ten bol asi zamerny:)
FlashForward (2009) (seriál)
veľká škoda, že nebude pokračovanie... taky napinak som uz dlho nepozerala
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
vydarene pokračovanie, napinave:) pre fanušikov pôžitok a vy ostatni si dalej hadzte odpad!:P :D