Posledné recenzie (12)
Asterix a Olympijské hry (2008)
Cornillac vypadající jako sumec, Obelix špatně vycpaný a posledních deset minut filmu tam snad dali jenom kvůli tomu, aby film mohl být vysokorozpočtový. Depardieu bez Claviera... to je k pláči. Člověk neví, komu to dávat za vinu, jestli hercům, režisérovi nebo scénaristovi a nebo Uderzovi, že jim prodal práva. Chudák Goscinny, takhle zneuctít jeho dílo. Dvě hvězdičky jenom proto, že Delon je třída.
Advent (1956)
Docela psycho, když si představíme, že to tak opravdu chodilo. Myslim, že jestli si chce někdo udělat obrázek o dřívějších poměrech, tak by měl vidět tento film. Taky vřele doporučuji místo povinné četby- film je věrným obrazem stejnojmenné knihy. Napínavý a znepokojující film s krásným moravskoslezkým nářečím.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Nemůžu si pomoc, ale je to strašně vyšinutý. To nemohl vymyslet nikdo normální a nikdo normání se na to nemůže koukat :). Ale je tam bezchybně propracovaná dedukce a logika a je to strašně chytlavé a napínavé.