Recenzie (437)
Vyproštění 2 (2023)
Pri masivnom rychloposuve akcnych scen, ktore su nudne, pretoze sa tvaria vazne ale su komplete nerealne, to vychadza na dve sceny. Niektore sceny vyzeraju, ze sa zucastneni ani nestretli a vznikli len strihom. Ked sa Kurylenko stretne so sestrou, jedna je blondyna, druha ciernovlaska. Ked vchadzaju do chaty, uz su obe blondyny. Dramaticka scena ale ja som sa chichotal. Vcelku casto pri dramatickych scenach.
Mrtví mladí detektivové - Případ Crystal Palace (2024) (epizóda)
Dvaja gay nudní neherci na seba robia kukuče, a poskakujú medzi zelenými plátnami - kam sa neskôr dogeneruje obsah - a hláškujú najnudnejšie hlášky v histórii hláškovania.
Sniper: G.R.I.T. - Global Response & Intelligence Team (2023)
Je to sranda. Jedna hviezda navyse na zlepsenie priemeru.
V pasti: Barcelona (2023)
Vše co lze očekávat od evropské produkce. Hrozné. To len človek krúti hlavou nad sledom nelogičností. Keby bola sranda, nelogičnosť nevadí. Ale sranda od európskej produkcie? Nemožné. Takto to bolo len minutie peňazí na film, ktorého scenár bol tvorený pri natáčaní.
Láska přes zeď (2024)
Trocha sa hanbim, ale ja som si toto pozrel, aj ako odporca europskej produkcie (s vynimkou severskej a britskej). Aitana je vo veku kedy svoju mladost este dokaze monetizovat. To, ze som tento počin dokazal pozriet az do konca a na jeden krat - musi nieco znamenat. Len neviem co a radsej to nebudem hlbsie skumat.
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
18 minut utrpenia. Vydrzal som to po 18 minutu. Jediny, kto tam dovtedy nieco zahral bol Peter Dinklage, ale to bola asi tak minuta. Vytiahli tam nejakeho prefarbeneho blondaveho trtka ktory tam hadzal nejake ksichty, a prezil som "spev" nejakej teen "krasavice", ktora tam predstierala spev a vzdor, o ktorom nic nevie. Ako som sa dozvedel z diskusie, to skriekanie tam asi nebolo ojedinele. Tretotriedni herci. Som tak rad, ze som to vypol.... A ist na toto do kina, tak z toho urobim poistnu udalost. Jedna hviezda asi kvoli vyprave a vlastne nedavam odpad len preto, ze nechcem vyzerat nastvane.
Ta druhá Zoey (2023)
Tak - mladistvejsie prevedenie, dobre obsadenie - najma Josephine Langford, aj nejaky ten drobny moral. Pacilo sa mi to.
Irské přání (2024)
Priserne obsadenie a herectvo od Lindsay Lohan, ktora s javila ako vyzobana slnecnica o 10 rokov starsia ako jej potencialny zenich. Ten bol sice tiez hrozny, ale to tak v tomto pribehu malo byt, cize hral co mal. Je to utrpenie.
Zmizet beze stopy (2021) (seriál)
Hoci hlavna postava ma byt realny praktik, pripada ako dedinsky buran, a tak sa aj sprava. Dal som to po 6 diel. Genericky pseudopribeh, plytky tak, ze ho asi improviovali priamo na mieste. Uveritelne postavy sa daju spocitat na prstoch dlhorocneho pracovnika na cirkularke.
Kosmonaut z Čech (2024)
No, nie som nijak nadšený ak je sci-fi zložka úplne zbytočná kulisa. Problematická je postava vesmírneho pavúka. Tá plochosť celého počinu je celkom dobre vysvetlená v jednej zo zaujímavostí filmu - autorom predlohy: „Původně to byl jen vtípek o americkém astronautovi, který uváznul na oběžné dráze a jemuž najednou zavolá jeho žena žádající o rozvod.“. Hoci to potom prerobil na román, a niektoré pavúkove múdrosti sa môžu javiť ako trefné, je to málo.